Sąskaitų skenavimas

sąskaitų skenavimas

Mūsų įmonė turi didelę patirtį skenuojant sąskaitas. Sąskaitų skenavimas, tai Jūsų verslo žingsnis efektyvumo link. Nuskaitę sąskaitas, išgausime reikalingą informaciją ir automatiškai įkelsime į Jūsų apskaitos sistemą arba pateiksime duomenis el. formatu. Darbuotojams nereikės gaišti laiko ir atlikti mechaniško darbo. Iš skenuojamų sąskaitų išgausime visus pagrindinius duomenis ir automatiškai sukelsime į Jūsų apskaitos programą, todėl Jums nereikės suvedinėti duomenų rankomis.

Sąskaitų skenavimui mes naudojame greitaeigius skenerius, o vėliau apdorojame informaciją pasitelkiant aukščiausių technologijų programas. Jūsų dokumentai bus ne tik surūšiuoti, bet ir atpažinti galingomis OCR programomis, kurios vėliau palengvins Jūsų dokumentų paiešką.

Naudodami sąskaitų skenavimo paslaugas, mes  ne tik sutaupysime Jūsų išlaidas ir administratoriaus laiką beieškant reikiamų dokumentų, bet ir atlaisvinsime Jūsų biuro patalpas. Visus dokumentus Jūs turėsite elektroniniame formate. Pagreitinsime įmonės procesus ir sumažinsime išlaidas juos apdorojant. Jums pageidaujant, dokumentai taip pat gali būti įkelti į Jūsų valdymą sistemą arba į mūsų elektroninį archyvą. Jums tereiks prisijungti prie sistemos ir galėsite savo dokumentus valdyti bet kur ir bet kada. Sąskaitų skaitmeninimas, tai šiuolaikiškas finansų valdymo būdas.

Mūsų tikslas – Jūsų biuras be popieriaus.

Proceso apžvalga:

  1. Atvykstame ir paimame sąskaitas į savo skaitmeninimo centrą
  2. Dokumentai surūšiuojami ir paruošiami skenavimui.
  3. Dokumentai skaitmeninami.
  4. Dokumentai atpažįstami ir išgaunama reikiama informacija.
  5. Kokybės patikrinimas vyksta tiek automatizuotai, tiek fiziškai patikrinant išgautą informaciją.
  6. Jums pageidaujant, dokumentai įvedami į Jūsų apskaitos sistemą, pateikiami el. formoje arba laikomi mūsų elektroniniame archyve.
  7. Popieriniai dokumentai grąžinami Jums. ( Mes taip pat teikiame archyvavimo paslaugas, todėl popierines sąskaitas galime suarchyvuoti pagal LR norminius aktus ir pageidaujant saugoti Herman Data licencijuotoje dokumentų saugojimo saugykloje)

Sąskaitų skenavimo nauda:

  • Automatizuotas proceso pagreitinimas ir efektyvumo padidinimas
  • Paprasta dokumentų kontrolė – dokumentai bus prieinami realiu laiku per internetą.
  • Dokumentai bus prieinami visiems darbuotojams tuo pačiu metu.
  • Sąskaitas surasite greitai ir efektyviai, nereikės gaišti laiko ir ieškoti popieriniame archyve.
  • Jums nereikės diegtis brangią programinę įrangą ar pirkti brangius skenerius, nes šiuos darbus atliksime mes.
  • Jūsų sąskaitos bus nuskenuotos ir suindeksuotos profesionalių darbuotojų, todėl kokybė yra garantuota.

Susisiekite su mumis, papasakokite apie savo sąskaitų įvedimo ir informacijos suvedimo problemas ir mes pasiūlysime Jums geriausią ir efektyviausią sprendimą.

Mes nuskenuosime Jūsų dokumentus kokybiškai, už itin prieinamą kainą! Mūsų veikla yra apdrausta civilinės veiklos draudimu, garantas, kad sąskaitų skenavimas bus atliktos kokybiškai ir profesionaliai.